I. Postanowienia ogólne
1. Promocja „15 MINUT ZA FREE” (dalej: „Promocja”) obowiązuje od 10.04.2025 r. od godziny 14:30 do odwołania, po uprzednim poinformowaniu Użytkowników z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem (dalej: „okres Oferty”) i przeznaczona jest dla nowych Użytkowników aplikacji mobilnej „Traficar” należącej do Traficar sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Puszkarskiej 7F, 30 – 644 Kraków, (NIP: 6751529371, REGON: 363258160), wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Krakowie – dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000592539, NIP: 6751529371, REGON: 363258160, z kapitałem zakładowym w wysokości 4 630 200 zł, będącej dużym przedsiębiorcą, numer telefonu: + 48 123 000 330, adres e-mail: traficar@traficar.pl, zwanej dalej „Organizatorem”.
2. Promocja skierowana jest do konsumentów, przedsiębiorców, którym powszechnie obowiązujące przepisy prawa nadają uprawnienia konsumentów i klientów detalicznych innych niż konsumenci, którzy zamierzają skorzystać z usług w ramach aplikacji mobilnej Traficar, zarejestrować konto w Aplikacji i aktywować Usługę Mikromobilności, zgodnie z regulaminem Aplikacji dostępnym na stronie https://traficar.pl/regulamin-aplikacji-mobilnej-traficar/ oraz w Aplikacji. Niniejszy Regulamin i Promocja nie dotyczą Użytkowników, którzy zakładają konto w Aplikacji, a następnie korzystają z Usługi Mikromobilności na zasadach wynikających z odrębnie zwartych umów z partnerami biznesowymi Organizatora.
II. Definicje
a) Aplikacja - oprogramowanie w rozumieniu Regulaminu Traficar
b) Cennik – aktualne stawki najmu pojazdów w usłudze najmu dostępne w Aplikacji oraz na stronie traficar.pl;
c) Kod promocyjny – kod w brzmieniu wskazanym w komunikacji reklamowej udostępnionej Użytkownikom, o wartości 10 złotych brutto przeznaczony dla nowych Użytkowników Aplikacji, uprawniający do otrzymania rabatu na Usługę Mikromobilności w momencie aktywacji tej usługi w Aplikacji;
d) Opłaty – opłaty wynikające z Cennika, które Użytkownik zobowiązany jest zapłacić na rzecz Organizatora tytułem wynagrodzenia za korzystanie z Usługi Mikromobilności oraz innych usług, z których skorzystał i kosztów dodatkowych;
e) Regulamin - niniejszy dokument dostępny w Aplikacji oraz na stronie www.traficar.pl
f) Strona internetowa – www.traficar.pl;
g) Usługa Mikromobilności – najem Hulajnogi elektrycznej za pośrednictwem Aplikacji zainstalowanej na Urządzeniu;
h) Hulajnoga elektryczna lub Hulajnoga – pojazd napędzany elektrycznie, dwuosiowy, z kierownicą, bez siedzenia i pedałów, konstrukcyjnie przeznaczony do poruszania się wyłącznie przez kierującego znajdującego się na tym pojeździe;
i) Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególnie przyznają zdolność prawną, która korzysta z usług dostępnych w Aplikacji zgodnie z regulaminem Aplikacji;
j) Zniżka – rabat przyznawany na zasadach opisanych w Regulaminie.
k) Regulamin Traficar – dokument dostępny w Aplikacji, stanowiący wzorzec umowy (umowę) w rozumieniu art. 384 Kodeksu cywilnego, a w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną jest regulaminem w rozumieniu z art. 8 ust. 1 pkt 1) Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) określający zasady korzystania z Aplikacji oraz zasady korzystania m.in. z Usługi Carsharingu;
III. Zasady przyznawania Kodu promocyjnego
1. Kod promocyjny Użytkownik może uzyskać z komunikacji reklamowej prowadzonej przez Organizatora w mediach społecznościowych, w tym na portalach Facebook, Instagram, TikTok.
2. Kod promocyjny o wartości 10 zł brutto zostanie wydany Użytkownikowi, który spełni łącznie następujące warunki skorzystania z oferty:
a) założy konto w Aplikacji zgodnie z regulaminem Traficar w okresie trwania Oferty i poda w formularzu rejestracyjnym Kod promocyjny;
b) aktywuje dostęp do Usługi Mikromobilności zgodnie z regulaminemTraficar.
3. Po spełnieniu warunków wskazanych w ust. 2, Użytkownik otrzyma Zniżkę o wartości 10 zł brutto.
4. Zniżka zostanie automatycznie przypisana do konta Użytkownika w terminie 24h od spełnienia warunków wskazanych w ust. 2.
5. W celu skorzystania ze Zniżki Użytkownik powinien aktywować ją na swoim koncie w Aplikacji przed rozpoczęciem korzystania z Usługi Mikromobilności. Aktywacji Zniżki dokonuje się wybierając nazwę Oferty w zakładce „Promocje”- „Zniżki”.
6. Użytkownik może zobaczyć wartość aktywowanej Zniżki na swoim koncie w Aplikacji mobilnej w zakładce „Promocje” –„Zniżki”.
7. Zniżka o wartości 10 zł brutto jest ważna na pierwszy przejazd wykonany w Usłudze Mikromobilności
8. Zniżka o wartości 10 zł brutto jest ważna przez 14 dni kalendarzowych od jej aktywacji na koncie Użytkownika na maksymalnie 1 przejazdy, ale nie więcej, niż wynosi wartość Kodu promocyjnego.
9. Użytkownik może wykorzystać Zniżkę w ofercie w Usłudze Mikromobilności.
10. Użytkownik może wykorzystać Zniżkę na Usługę Mikromobilności wszystkimi hulajnogami elektrycznymi oferowanymi w Usłudze Mikromobilności, we wszystkich miastach, w których usługa ta jest dostępna.
IV. Rozliczanie Kodów promocyjnych
1. W przypadku, gdy wartość naliczonych Opłat jest wyższa niż wartość Zniżki, wysokość Opłaty zostaje pomniejszona tytułem Zniżki o przypisaną do niej wartość, a Użytkownik zobowiązany jest do zapłaty pozostałej części Opłaty w sposób wynikający z Regulaminu Aplikacji.
2. W przypadku, gdy wartość naliczonych Opłat jest równa lub mniejsza niż wartość Zniżki, wysokość Opłaty zostaje pomniejszona tytułem rabatu do kwoty 1 zł brutto, którą to kwotę Użytkownik zobowiązany jest zapłacić tytułem Opłaty. Pozostała kwota stanowiąca wartość Zniżki (wartość Zniżki pomniejszona o kwotę wykorzystaną przez Użytkownika) może zostać wykorzystana przez Użytkownika w późniejszym terminie, jednak nie później niż 14 dni kalendarzowych od aktywacji Zniżki na koncie w Aplikacji i nie więcej niż na trzy przejazdy, tj. trzy zakończone najmy w ramach Usługi Mikromobilności.
V. Zasady postępowania reklamacyjnego dotyczącego Oferty
1. Reklamacje dotyczące Oferty mogą być zgłaszane w każdy dopuszczalny przez prawo sposób, a w szczególności poprzez e-mail na adres reklamacja@traficar.pl oraz pisemnie na adres siedziby Organizatora.
2. O sposobie rozpatrzenia reklamacji zgłaszający zostanie poinformowany na adres e-mail lub pisemnie na podany adres w zgłoszeniu pisemnym w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania przez Organizatora (liczy się data faktycznego otrzymania przesyłki pocztowej lub data otrzymania wiadomości e-mail).
3. Reklamacje rozpatrywane będą na podstawie niniejszego Regulaminu.
4. Rozpatrzenie reklamacji wyczerpuje postępowanie reklamacyjne prowadzone przez Organizatora.
5. Zasady zgłaszania i rozpatrywania reklamacji określone w niniejszym Regulaminie w żaden sposób nie ograniczają praw zgłaszającego, a w szczególności prawa do wystąpienia z roszczeniem do właściwego sądu powszechnego.
6. Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Organizatora rozpatrywane są przez Organizatora na zasadach ogólnych Kodeksu cywilnego oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
VI. Postanowienia końcowe
1. Traficar przysługuje prawo zmiany Regulaminu z ważnego powodu, jakim jest:
a. zmiana przepisów prawa mająca wpływ na treść Regulaminu lub nałożenie określonych obowiązków na Traficar przez organy państwa lub sądy powszechne;
b. zmiana w zakresie świadczonych usług, w tym ich usunięcie oraz wprowadzanie nowych usług;
c. zmiana procesu najmu pojazdów;
d. zmiana sposobu działania Aplikacji;
e. usprawnienie obsługi Użytkowników oraz procesu rozpatrywania reklamacji;
f. konieczność poprawy ochrony prywatności lub bezpieczeństwa Użytkowników;
g. zapobieganie nadużyciom;
h. zapewnienie bezpieczeństwa lub stabilności Aplikacji;
i. zmiana technologiczna lub funkcjonalna związana ze świadczonymi na podstawie Regulaminu usługami;
j. zmiana uwarunkowań operacyjnych, ekonomicznych lub rynkowych świadczonych usług objętych Regulaminem;
k. konieczność zmian redakcyjnych, korekty błędów pisarskich;
l. aktualizacja danych rejestrowych, adresowych i teleadresowych, odnośników zawartych w Regulaminie.
2. Traficar poinformuje Użytkowników o zmianie Regulaminu za pośrednictwem Aplikacji oraz może poinformować o zmianie Regulaminu poprzez przesłanie Użytkownikowi informacji o zmianie na adres e-mail Użytkownika użyty w czasie rejestracji Konta.
3. Zmiana Regulaminu jest wiążąca dla Użytkownika w przypadku jego akceptacji w Aplikacji. W przypadku niezaakceptowania przez Użytkownika Regulaminu przedstawionego mu przez Usługodawcę, Użytkownik powinien powstrzymać się od korzystania z Subskrypcji.
4. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdują postanowienia Regulaminu aplikacji oraz powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.