Mikrosamochody ZD D2S zakończyły okres testów i wyjeżdżają ze stolicy. Miłośnicy carsharingu ciągle mogą korzystać z aut dostawczych Renault Kangoo Van.
ZD D2S na początku czerwca pojawiły się w Warszawie. Kierowcy pokonali nimi łącznie niemal 200 tysięcy km, a czas jazdy i postojów wyniósł ponad 10 tysięcy godzin. Okres przejściowy obecności tych aut w stolicy i faza testów dobiegły końca.
Mikrosamochody ładują się 6 godzin i mogą przejechać mniejszą liczbę kilometrów niż deklarowana przez producenta i oczekiwana przez kierowców.
Odpowiedzią na ten problem i duże zainteresowanie użytkowników byłby zakup dodatkowych samochodów, co niestety uniemożliwia fakt wycofania się Zhidou (producenta) ze sprzedaży ZD D2S w Europie. Dlatego elektryczna flota wyjedzie ze stolicy już 3.11, a 4.11 zniknie z mapy w traficarowej aplikacji.
Traficar stawia w dostawczaki
Dla miłośników Traficara w stolicy nadal dostępna będzie usługa aut dostawczych Renault Kangoo Van. Zaparkowane przy sklepach meblowych i budowlanych TrafiCargo czekają na użytkowników. Dokładne adresy znajdziecie w aplikacji.
Sposób ich wynajmu jest prosty i wyjątkowo ułatwia transport zakupów. Podobnie jak w przypadku samochodów osobowych, wystarczy mieć zainstalowaną aplikację i zarezerwować jeden z pojazdów.
Co z przejazdami międzymiastowymi?
Osobowym autem na minuty (Renault Clio) ciągle można pojechać do Warszawy w ramach podróży międzymiastowych, zmiana dotyczy jedynie sposobu parkowania. Samochód należy odstawić na jednym z parkingów specjalnych, ich lokalizacje łatwo znaleźć w aplikacji.
W czasie obecności elektrycznych mikrosamochodów ZD D2S w Warszawie, a wcześniej w Krakowie, Traficar zebrał potrzebne informacje i wciąż pracuje nad nowym elektromobilnym rozwiązaniem dostosowanym do potrzeb użytkowników stolicy.
Kontakt dla dziennikarzy: