I. Postanowienia ogólne
1. Program „Kody z Social Mediów ” (dalej: „Program”) obowiązuje od 14.06.2024 r. do odwołania, po uprzednim poinformowaniu Użytkowników z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem (dalej: „okres Programu”) i przeznaczony jest dla już aktywnych Użytkowników aplikacji mobilnej „Traficar” należącej do Traficar sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Puszkarskiej 7F, 30 – 644 Kraków, (NIP: 6751529371, REGON: 363258160), wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Krakowie – dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000592539, NIP: 6751529371, REGON: 363258160, z kapitałem zakładowym w wysokości 4 630 200 zł, będącej dużym przedsiębiorcą, zwanej dalej „Organizatorem”.
2. Program skierowany jest do konsumentów, przedsiębiorców, którym powszechnie obowiązujące przepisy prawa nadają uprawnienia konsumentów i klientów detalicznych innych niż konsumenci korzystających z usług w ramach aplikacji mobilnej Traficar, tj. Użytkowników, którzy zarejestrowali konto w Aplikacji i aktywowali Usługę Carsharingu, zgodnie z regulaminem Aplikacji dostępnym na stronie https://traficar.pl/regulamin-aplikacji-mobilnej-traficar/ oraz w Aplikacji. Niniejszy Regulamin i oferta nie dotyczą Użytkowników, którzy zakładają konto w Aplikacji, a następnie korzystają z Usługi Carsharingu na zasadach wynikających z odrębnie zwartych umów z partnerami biznesowymi Organizatora.
II. Definicje
Użytym w Regulaminie pojęciom przypisuje się następujące znaczenie:
a) Aplikacja - należące do Organizatora i zarządzane przez niego oprogramowanie w postaci aplikacji mobilnej, które Użytkownik może bezpłatnie pobrać na urządzenie mobilne i użytkować: założyć konto, logować się do konta, korzystać z usług oferowanych przez Organizatora, w tym z usługi najmu pojazdu (carsharing). Aplikacja może zostać pobrana ze sklepu AppStore, GooglePlay lub Huawei AppGallery;
b) Cennik – aktualne stawki najmu pojazdów w Usłudze Carsharingu dostępne w Aplikacji oraz na stronie traficar.pl;
c) Kod promocyjny – kod udostępniony w poście na Profilu na portalu Instagram, Facebook, TikTok lub innym medium społecznościowym o wartości 30% łącznej ceny przejazdu, jednak nie więcej niż 10 złotych brutto, przeznaczony dla aktywnych Użytkowników Aplikacji, uprawniający do otrzymania rabatu na jeden przejazd w ramach Usługi Carsharingu w momencie aktywacji Zniżki;
d) Opłaty – opłaty wynikające z Cennika, które Użytkownik zobowiązany jest zapłacić na rzecz Organizatora tytułem wynagrodzenia za korzystanie z Usługi Carsharingu oraz innych usług, z których skorzystał i kosztów dodatkowych;
e) Profil– profil Organizatora na portalu Instagram, Facebook, TikTok lub innym medium społecznościowym pod nazwą: Traficar lub Traficar_pl lub Traficar Carsharing;
f) Regulamin - niniejszy dokument;
g) Strona internetowa – www.traficar.pl;
h) Usługa Carsharingu – krótkoterminowy najem samochodu obsługiwany za pośrednictwem Aplikacji;
i) Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególnie przyznają zdolność prawną, która korzysta z usług dostępnych w Aplikacji zgodnie z regulaminem Aplikacji;
j) Zniżka – rabat przyznawany na zasadach opisanych w Regulaminie.
III. Zasady przyznawania Kodu promocyjnego
1. Organizator w okresie obowiązywania Programu co najmniej raz w miesiącu opublikuje na Profilu post zawierający Kod promocyjny. Organizator w poście zawierającym Kod promocyjny wskaże dzień i godzinę zakończenia aktywności Kodu promocyjnego oraz jego wartość.
2. W celu otrzymania Zniżki Użytkownik powinien wpisać Kod promocyjny w miejscu „Promocje” -> „Zniżki” -> „Wprowadź rabatowy” w Aplikacji.
3. Po wpisaniu Kodu promocyjnego zgodnie z ust. 2 Użytkownik otrzyma Zniżkę o wartości wskazanej w poście na Profilu, tj. 30% łącznej ceny przejazdu, jednak nie więcej niż 10 zł brutto uprawniającą do otrzymania rabatu na jeden przejazd w ramach Usługi Carsharingu.
4. Zniżka zostanie automatycznie przypisana do konta Użytkownika w terminie 24h od wpisania Kodu promocyjnego zgodnie z ust. 2.
5. W celu skorzystania ze Zniżki Użytkownik powinien aktywować ją na swoim koncie w Aplikacji przed rozpoczęciem korzystania z Usługi Carsharingu. Aktywacji Zniżki dokonuje się wybierając nazwę Kodu promocyjnego w zakładce „Promocje”-> „Zniżki” ->”Wprowadź kod rabatowy”
6. Użytkownik może zobaczyć wartość aktywowanej Zniżki na swoim koncie w Aplikacji mobilnej w zakładce „Promocje”.
7. Zniżka jest ważna przez 2 dni kalendarzowe od jej wprowadzenia do Aplikacji na koncie Użytkownika na maksymalnie jeden przejazd.
8. Użytkownik może wykorzystać Zniżkę w ofercie „Na ile chcesz” lub „Na 24h lub dłużej”.
9. Użytkownik może wykorzystać Zniżkę na Usługę Carsharingu wszystkimi samochodami oferowanymi w Usłudze Carsharingu, we wszystkich miastach, w których usługa ta jest dostępna.
IV. Rozliczanie kodów promocyjnych
1. W przypadku, gdy wartość naliczonych Opłat jest wyższa niż wartość Zniżki, wysokość Opłaty zostaje pomniejszona tytułem Zniżki o przypisaną do niej wartość, a Użytkownik zobowiązany jest do zapłaty pozostałej części Opłaty w sposób wynikający z Regulaminu Aplikacji.
2. W przypadku, gdy wartość naliczonych Opłat jest równa lub mniejsza niż wartość Zniżki, wysokość Opłaty zostaje pomniejszona tytułem rabatu do kwoty 1 zł brutto, którą to kwotę Użytkownik zobowiązany jest zapłacić tytułem Opłaty.
V. Zasady postępowania reklamacyjnego dotyczącego Programu
1. Reklamacje dotyczące Programu mogą być zgłaszane w każdy dopuszczalny przez prawo sposób, a w szczególności poprzez e-mail na adres reklamacja@traficar.pl oraz pisemnie na adres siedziby Organizatora.
2. O sposobie rozpatrzenia reklamacji zgłaszający zostanie poinformowany na adres e-mail lub pisemnie na podany adres w zgłoszeniu pisemnym w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania przez Organizatora (liczy się data faktycznego otrzymania przesyłki pocztowej lub data otrzymania wiadomości e-mail).
3. Reklamacje rozpatrywane będą na podstawie niniejszego Regulaminu.
4. Rozpatrzenie reklamacji wyczerpuje postępowanie reklamacyjne prowadzone przez Organizatora.
5. Zasady zgłaszania i rozpatrywania reklamacji określone w niniejszym Regulaminie w żaden sposób nie ograniczają praw zgłaszającego, a w szczególności prawa do wystąpienia z roszczeniem do właściwego sądu powszechnego.
6. Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Organizatora rozpatrywane są przez Organizatora na zasadach ogólnych Kodeksu cywilnego oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
VI. Postanowienia końcowe
1. Regulamin Programu jest dostępny na stronie internetowej traficar.pl. Organizator zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany niniejszego Regulaminu w przypadku zmian prawnych wpływających na Program, zmian organizacyjnych u Organizatora lub niezbędnych zmian redakcyjnych treści Regulaminu. Informacja o zmianach wraz ze zmienionym regulaminem zostanie udostępniona na stronie traficar.pl.
2. Administratorem danych osobowych Użytkowników będących osobami fizycznymi jest Organizator. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod numerem telefonu: +48334861986 oraz adresem e-mail: iod@holding1.pl. Dane osobowe Użytkowników korzystających z Programu będących osobami fizycznymi są zbierane i przetwarzane przez administratora danych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w celu związanym z realizacją i obsługą umów w przedmiocie usług, świadczeniem usług dodatkowych oraz wystawianiem dokumentów sprzedaży i sprawozdawczością finansową związaną ze świadczeniem usług w ramach Programu. Dane, mogą być udostępniane następującym podmiotom: firmom informatycznym - operatorom systemów informatycznych. Dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej, jak również nie będą objęte zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniem. Dane będą przetwarzane przez okres 6 lat od momentu dokonania zamówienia. Klient posiada prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych. Realizacja tych praw jest możliwa poprzez kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. Klient może wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa.
3. Zasady przetwarzania danych osobowych zawarte są na stronie: https://traficar.pl/polityka-prywatnosci/
4. W pozostałych kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają postanowienia powszechnie obowiązujących przepisów prawa.