Regulamin Oferty „Pakiety minut”
I. Postanowienia ogólne
1. Oferta „Pakiety minut” (dalej: „Oferta”) obowiązuje od dnia 2 września 2024 roku od godziny: 11:00 do dnia 30 września 2024 do godziny: 23:59 i przeznaczona jest dla Użytkowników aplikacji mobilnej „Traficar” należącej do Traficar spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie przy ul. Puszkarskiej 7F, 30 – 644 Kraków, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000592539, NIP: 6751529371, REGON: 363258160, z kapitałem zakładowym w wysokości 4 630 200 zł, będącej dużym przedsiębiorcą, zwanej dalej „Organizatorem”.
2. Oferta skierowana jest do konsumentów, przedsiębiorców, którym powszechnie obowiązujące przepisy prawa nadają uprawnienia konsumentów i klientów detalicznych innych niż konsumenci korzystających z usług w ramach aplikacji mobilnej Traficar, tj. Użytkowników, którzy zarejestrowali konto w Aplikacji i aktywowali Usługę Mikromobilności, zgodnie z regulaminem Aplikacji dostępnym na stronie https://traficar.pl/regulamin-aplikacji-mobilnej-traficar/ oraz w Aplikacji. Niniejszy Regulamin i Oferta nie dotyczą Użytkowników, którzy zakładają konto w Aplikacji, a następnie korzystają z Usługi Mikromobilności na zasadach wynikających z odrębnie zwartych umów z partnerami biznesowymi Organizatora.
II. Definicje
Użytym w Regulaminie pojęciom przypisuje się następujące znaczenie:
a) Aplikacja - należące do Organizatora i zarządzane przez niego oprogramowanie w postaci aplikacji mobilnej, które Użytkownik może bezpłatnie pobrać na urządzenie mobilne i użytkować: założyć konto, logować się do konta, korzystać z usług oferowanych przez Organizatora, w tym z usługi najmu pojazdu (carsharing) oraz usługi najmu hulajnóg elektrycznych (mikromobilność). Aplikacja może zostać pobrana ze sklepu AppStore lub GooglePlay;
b) Cennik – aktualne stawki najmu pojazdów w usłudze najmu dostępne w Aplikacji oraz na stronie traficar.pl;
c) Opłaty – opłaty wynikające z Cennika, które Użytkownik zobowiązany jest zapłacić na rzecz Organizatora tytułem wynagrodzenia za korzystanie z Usługi Mikromobilności oraz innych usług, z których skorzystał i kosztów dodatkowych;
d) Regulamin - niniejszy dokument;
e) Strona internetowa – www.traficar.pl;
f) Usługa Mikromobilności - najem hulajnogi elektrycznej obsługiwany za pośrednictwem Aplikacji;
g) Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególnie przyznają zdolność prawną, która korzysta z usług dostępnych w Aplikacji zgodnie z regulaminem Aplikacji.
III. Zasady Oferty
1. W ramach Oferty Organizator udostępnia do sprzedaży pakiety minut:
a) „25 minut na hulajce” obejmujący 25 minut korzystania z Usługi Mikromobilności w cenie 10 złotych,
b) „50 minut na hulajce” obejmujący 50 minut korzystania z Usługi Mikromobilności w cenie 20 złotych,
zwane pojedynczo „Pakietem” lub łącznie „Pakietami”.
2. Cena za minutę korzystania z Usługi Mikromobilności w ramach Pakietów wynosi 0,40 złotych.
3. Opłata zgodna z Cennikiem za każdą rozpoczętą minutę korzystania z Usługi Mikromobilności będzie naliczana dopiero po upływie minut zakupionych w Pakiecie. Użytkownik kupując Pakiet jest zobowiązany również do zapłaty innych Opłat (w tym opłaty rezerwacyjnej) zgodnie z Cennikiem.
4. Pakiet można kupić w okresie obowiązywania Oferty.
5. „25 minut na hulajce” jest ważny 24 godziny od momentu zakupu, a „50 minut na hulajce” w ciągu 3 dni od momentu zakupu.
6. Minuty zakupione w Pakiecie Użytkownik może wykorzystać w celu korzystania z Usługi Mikromobilności podczas kilku najmów, do wyczerpania puli minut w Pakiecie, z zastrzeżeniem punktu 5 powyżej. Każda rozpoczęta minuta korzystania z Usługi Mikromobilności traktowana jest jako pełna minuta.
7. Użytkownik może kupić kolejny Pakiet w okresie Oferty po wykorzystaniu Pakietu zakupionego uprzednio lub po upływie terminu jego ważności.
8. Pakiet może kupić Użytkownik, który posiada aktywne konto w Aplikacji i nie zalega z zapłatą Opłat.
9. Użytkownik może dokonać zakupu Pakietu samodzielnie w Aplikacji poprzez wybranie Pakietu z zakładki „Pakiety” i kliknięcie przycisku „Kup pakiet”.
10. Po kliknięciu przycisku „Kup pakiet” karta płatnicza podpięta do konta Użytkownika w Aplikacji zostanie obciążona ceną za Pakiet. Po zapłacie za Pakiet w sposób wskazany w zdaniu poprzednim, zakupiony Pakiet zostanie automatycznie aktywowany na koncie Użytkownika oraz zostanie wystawiona faktura. Na koncie Użytkownika w Aplikacji w zakładce „Zakupione pakiety” będzie widoczny zakupiony Pakiet.
11. W przypadku, gdy Użytkownik nie będzie posiadał środków finansowych na karcie płatniczej podpiętej do konta lub ustawione limity na karcie uniemożliwią finalizację transakcji, Pakiet nie zostanie zakupiony. Użytkownik otrzyma powiadomienie w Aplikacji o braku możliwości finalizacji transakcji.
12. Użytkownik nie może uregulować płatności za Pakiety za pomocą vouchera lub jakiejkolwiek zniżki lub rabatu aktywnych w zakładce „Promocje” -> „Zniżki” w Aplikacji, udostępnionych lub nabytych na podstawie odrębnych umów lub regulaminów.
13. W przypadku, gdy Użytkownik w momencie zakupu Pakietu w ramach niniejszej Oferty ma na swoim koncie w Aplikacji inny pakiet kupiony na podstawie odrębnego regulaminu lub umowy, przy pierwszym najmie w ramach Usługi Mikromobilności automatycznie zostanie aktywowany pakiet ostatnio zakupiony. W celu wyboru innego pakietu niż ostatnio zakupiony należy w zakładce „ Zakupione Pakiety” w Aplikacji zaznaczyć inny, wybrany pakiet, który ma zostać aktywowany do danego najmu w ramach Usługi Mikromobilności.
IV. Zasady postępowania reklamacyjnego dotyczącego Oferty
1. Reklamacje dotyczące Oferty mogą być zgłaszane w każdy dopuszczalny przez prawo sposób, a w szczególności poprzez e-mail wysłany na adres reklamacja@traficar.pl oraz pisemnie na adres siedziby Organizatora.
2. O sposobie rozpatrzenia reklamacji zgłaszający zostanie poinformowany na adres e-mail lub pisemnie na podany adres w zgłoszeniu pisemnym w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania przez Organizatora (liczy się data faktycznego otrzymania przesyłki pocztowej lub data otrzymania wiadomości e-mail).
3. Reklamacje rozpatrywane będą na podstawie niniejszego Regulaminu.
4. Rozpatrzenie reklamacji wyczerpuje postępowanie reklamacyjne prowadzone przez Organizatora.
5. Zasady zgłaszania i rozpatrywania reklamacji określone w niniejszym Regulaminie w żaden sposób nie ograniczają praw zgłaszającego, a w szczególności prawa do wystąpienia z roszczeniem do właściwego sądu powszechnego.
6. Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Organizatora rozpatrywane są przez Organizatora na zasadach ogólnych Kodeksu cywilnego oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
V. Postanowienia końcowe
1. Regulamin Oferty jest dostępny na stronie internetowej traficar.pl. Organizator zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany niniejszego Regulaminu w przypadku zmian prawnych wpływających na Ofertę, zmian organizacyjnych u Organizatora lub niezbędnych zmian redakcyjnych treści Regulaminu. Informacja o zmianach wraz ze zmienionym regulaminem zostanie udostępniona na stronie traficar.pl.
2. Administratorem danych osobowych Użytkowników będących osobami fizycznymi jest Organizator. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod numerem telefonu: +48334861986 oraz adresem e-mail: iod@holding1.pl. Dane osobowe Użytkowników korzystających z Oferty będących osobami fizycznymi są zbierane i przetwarzane przez administratora danych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w celu związanym z realizacją i obsługą umów w przedmiocie usług, świadczeniem usług dodatkowych oraz wystawianiem dokumentów sprzedaży i sprawozdawczością finansową związaną ze świadczeniem usług w ramach Oferty. Dane, mogą być udostępniane następującym podmiotom: firmom informatycznym - operatorom systemów informatycznych. Dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej, jak również nie będą objęte zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniem. Dane będą przetwarzane przez okres 6 lat od momentu dokonania zakupu Pakietu. Użytkownik posiada prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych. Realizacja tych praw jest możliwa poprzez kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. Użytkownik może wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa.
3. Zasady przetwarzania danych osobowych zawarte są na stronie: https://traficar.pl/polityka-prywatnosci/
4. W pozostałych kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają postanowienia powszechnie obowiązujących przepisów prawa.