I. Postanowienia ogólne
1. Promocja „Dla posiadaczy konta Lidl Plus – dla nowych użytkowników apki Traficar-kwiecień” (dalej: „Promocja”) obowiązuje od dnia 1 kwietnia 2025 roku do dnia 30 kwietnia 2025 roku albo do wyczerpania puli Kodów promocyjnych – w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej (dalej: „okres Promocji”) i przeznaczona jest dla nowych Użytkowników aplikacji mobilnej „Traficar” należącej do Traficar spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie przy ul. Puszkarskiej 7F, 30 – 644 Kraków, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000592539, NIP: 6751529371, REGON: 363258160, z kapitałem zakładowym w wysokości 4 630 200 zł, będącej dużym przedsiębiorcą, numer telefonu: + 48 123 000 330, adres e-mail: traficar@traficar.pl, zwanej dalej „Organizatorem”.
2. Promocja skierowana jest do konsumentów, przedsiębiorców, którym powszechnie obowiązujące przepisy prawa nadają uprawnienia konsumentów i klientów detalicznych innych niż konsumenci, którzy zamierzają skorzystać z usług w ramach aplikacji mobilnej Traficar, zarejestrować konto w Aplikacji i aktywować Usługę Carsharingu, zgodnie z regulaminem Aplikacji dostępnym na stronie https://traficar.pl/regulamin-aplikacji-mobilnej-traficar/ oraz w Aplikacji (zwanym dalej „Regulaminem Aplikacji”), którzy jednocześnie są użytkownikami aplikacji Lidl Plus obsługiwanej przez Lidl Stiftung & Co. KG z siedzibą w Neckarsulm w Niemczech, adres: Stiftsbergstraße 1 74167 Neckarsulm, Niemcy; zarejestrowanym przez Sąd Rejonowy w Stuttgarcie pod numerem: HRA 102314; USt-IdNr. (NIP): DE145803808, adres poczty elektronicznej: kontakt@lidl.pl, numer telefonu: 61 880 30 00, zwanym dalej „Lidl”.
II. Definicje
Użytym w Regulaminie pojęciom przypisuje się następujące znaczenie:
a) Aplikacja - należące do Organizatora i zarządzane przez niego oprogramowanie w postaci aplikacji mobilnej, które Użytkownik może bezpłatnie pobrać na urządzenie mobilne i użytkować: założyć konto, logować się do konta, korzystać z usług oferowanych przez Organizatora, w tym z usługi najmu pojazdu (carsharing). Aplikacja może zostać pobrana ze sklepu AppStore, GooglePlay lub Huawei AppGallery;
b) Cennik – aktualne stawki najmu pojazdów w usłudze najmu dostępne w Aplikacji oraz na stronie www.traficar.pl;
c) Kod promocyjny – unikalny, jednorazowy kod alfanumeryczny przeznaczony dla nowych Użytkowników Aplikacji, uprawniający do otrzymania łącznie 3 Zniżek, do wykorzystania po jednej Zniżce na każdy z 3 pierwszych przejazdów w ramach Usługi Carsharingu po aktywacji w Aplikacji;
d) Lidl Plus - należące do Lidl i zarządzane przez niego oprogramowanie w postaci aplikacji mobilnej, które Użytkownik może bezpłatnie pobrać na urządzenie mobilne i użytkować: założyć konto, logować się do konta, korzystać z usług oferowanych przez Lidl zgodnie z regulaminem tej aplikacji, dostępnym pod adresem: https://www.lidl.pl/c/regulamin-aplikacji-mobilnej-lidl-plus/s10008500;
e) Opłaty – opłaty wynikające z Cennika, które Użytkownik zobowiązany jest zapłacić na rzecz Organizatora tytułem wynagrodzenia za korzystanie z Usługi Carsharingu oraz innych usług, z których skorzystał i kosztów dodatkowych;
f) Program Lidl Plus – program lojalnościowy obsługiwany przez Lidl prowadzony w ramach Lidl Plus na zasadach określonych pod adresem https://www.lidl.pl/c/regulamin-aplikacji-mobilnej-lidl-plus/s10008500, w ramach którego użytkownicy Lidl Plus mają m.in. możliwość zapoznawania się z ofertami promocyjnymi organizowanymi przez podmioty trzecie współpracujące z Lidl w ramach funkcji „korzyści partnerskie” oraz odbierania tych korzyści partnerskich.
g) Regulamin - niniejszy dokument;
h) Strona internetowa – www.traficar.pl;
i) Usługa Carsharingu – krótkoterminowy najem samochodu obsługiwany za pośrednictwem Aplikacji;
j) Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która korzysta z usług dostępnych w Aplikacji zgodnie z regulaminem Aplikacji;
k) Zniżka – rabat przyznawany na zasadach opisanych w Regulaminie, o wartości 20 zł brutto, przysługujący na jeden przejazd.
III. Zasady przyznawania Kodu promocyjnego
1. Kod promocyjny w ramach niniejszej Promocji Użytkownik może uzyskać będąc jednocześnie użytkownikiem Lidl Plus i biorąc udział w Programie Lidl Plus poprzez skorzystanie z funkcji odebrania w Lidl Plus korzyści partnerskiej w postaci Kodu promocyjnego Organizatora, z zastrzeżeniem, że Użytkownik może odebrać w Lidl Plus tylko jeden Kod promocyjny Organizatora.
2. Kod promocyjny, o łącznej wartości 60 zł brutto, do wykorzystania po 20 zł brutto na każdy z 3 pierwszych przejazdów, zostanie wydany Użytkownikowi, który spełni łącznie następujące warunki udziału w promocji:
a) odbierze Kod promocyjny w Lidl Plus klikając „ODBIERZ”, skopiuje Kod promocyjny, a następnie kliknie „PRZEJDŹ DO TRAFICAR”;
b) założy konto w Aplikacji zgodnie z Regulaminem Aplikacji w okresie trwania Promocji i poda podczas rejestracji konta w Aplikacji Kod promocyjny uzyskany w Lidl Plus;
c) aktywuje dostęp do Usługi Carsharingu zgodnie z Regulaminem Aplikacji.
3. Po spełnieniu warunków wskazanych w ust. 2, Użytkownik otrzyma Zniżki.
4. Zniżki są ważne przez 30 dni kalendarzowych od dnia wpisania Kodu promocyjnego w czasie rejestracji konta Użytkownika w Aplikacji i mogą być wykorzystane w ramach 3 pierwszych przejazdów, po jednej Zniżce na jeden przejazd.
5. Zniżki zostaną automatycznie przypisane do konta Użytkownika w terminie 24h od spełnienia warunków wskazanych w ust. 2.
6. W celu skorzystania ze Zniżki Użytkownik powinien aktywować ją na swoim koncie w Aplikacji przed dokonaniem rezerwacji i zapłatą za Usługę Carsharingu. Aktywacji Zniżki dokonuje się klikając nazwę Kodu promocyjnego w zakładce „Promocje” – „Zniżki”.
7. W celu sprawdzenia czy Zniżka jest aktywna, należy zweryfikować w Aplikacji („Promocje”-> „Zniżki”), czy przy odpowiedniej nazwie Zniżki widnieje fioletowe kółko, które oznacza, że Zniżka jest aktywna.
8. Użytkownik może wykorzystać Zniżkę w ofercie „Na kilometry”, „Na godziny” lub „Na doby”.
9. Użytkownik może wykorzystać Zniżkę na Usługę Carsharingu wszystkimi samochodami oferowanymi w Usłudze Carsharingu, we wszystkich miastach, w których usługa ta jest dostępna.
10. W przypadku, gdy Użytkownikowi przysługuje więcej zniżek z różnych tytułów, np. uzyskanych w ramach promocji, programu lub konkursu, w ramach jednorazowego skorzystania z Usługi Carsharingu, Użytkownik może skorzystać tylko z jednej zniżki, według własnego wyboru, chyba że regulamin danego konkursu, programu lub promocji stanowi inaczej.
11. Zniżka nie przysługuje na opłaty dodatkowe, o których mowa w załączniku numer 1 do Regulaminu Aplikacji.
IV. Rozliczanie kodów promocyjnych
1. Po aktywowaniu Zniżki w sposób wskazany w punkcie III powyżej, wysokość Opłaty za przejazd zostaje pomniejszona tytułem Zniżki o przypisaną do niej wartość, a Użytkownik zobowiązany jest do zapłaty pozostałej części Opłaty w sposób wynikający z Regulaminu Aplikacji
2. W przypadku, gdy wartość naliczonych Opłat jest równa lub mniejsza niż wartość Zniżki, wysokość Opłaty zostaje pomniejszona tytułem rabatu do kwoty 1 zł brutto, którą to kwotę Użytkownik zobowiązany jest zapłacić tytułem Opłaty. Pozostała kwota stanowiąca wartość Zniżki (wartość Zniżki pomniejszona o kwotę wykorzystaną przez Użytkownika) nie może zostać wykorzystana przez Użytkownika w późniejszym terminie.
3. Niewykorzystana wartość Zniżki w okresie jej aktywności lub w ramach przejazdu nie jest wypłacana Użytkownikowi w jakiejkolwiek formie.
V. Zasady postępowania reklamacyjnego dotyczącego Promocji
1. Reklamacje dotyczące Promocji mogą być zgłaszane w każdy dopuszczalny przez prawo sposób, a w szczególności poprzez e-mail na adres reklamacja@traficar.pl oraz pisemnie na adres siedziby Organizatora.
2. O sposobie rozpatrzenia reklamacji zgłaszający zostanie poinformowany na adres e-mail lub pisemnie na podany adres w zgłoszeniu pisemnym w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania przez Organizatora (liczy się data faktycznego otrzymania przesyłki pocztowej lub data otrzymania wiadomości e-mail).
3. Reklamacje rozpatrywane będą na podstawie niniejszego Regulaminu.
4. Rozpatrzenie reklamacji wyczerpuje postępowanie reklamacyjne prowadzone przez Organizatora.
5. Zasady zgłaszania i rozpatrywania reklamacji określone w niniejszym Regulaminie w żaden sposób nie ograniczają praw zgłaszającego, a w szczególności prawa do wystąpienia z roszczeniem do właściwego sądu powszechnego.
6. Reklamacje dotyczące Usług świadczonych przez Organizatora rozpatrywane są przez Organizatora na zasadach ogólnych Kodeksu cywilnego oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
VI. Postanowienia końcowe
1. Regulamin Promocji jest dostępny na stronie internetowej media.traficar.pl. Organizator zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany niniejszego Regulaminu w przypadku zmian prawnych wpływających na Promocję, zmian organizacyjnych u Organizatora, innych zmian niezależnych od Organizatora lub niezbędnych zmian redakcyjnych treści Regulaminu. Informacja o zmianach wraz ze zmienionym regulaminem zostanie udostępniona na stronie www.traficar.pl.
2. Administratorem danych osobowych Użytkowników będących osobami fizycznymi jest Organizator. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod numerem telefonu: +48334861986 oraz adresem e-mail: iod@traficar.pl. Dane osobowe Użytkowników korzystających z Promocji będących osobami fizycznymi są zbierane i przetwarzane przez administratora danych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w celu związanym z realizacją i obsługą umów w przedmiocie usług, świadczeniem usług dodatkowych oraz wystawianiem dokumentów sprzedaży i sprawozdawczością finansową związaną ze świadczeniem usług w ramach Promocji. Dane, mogą być udostępniane następującym podmiotom: firmom informatycznym - operatorom systemów informatycznych. Dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej, jak również nie będą objęte zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniem. Dane będą przetwarzane przez okres 6 lat od momentu rozliczenia Kodu promocyjnego. Użytkownik posiada prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych. Realizacja tych praw jest możliwa poprzez kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. Użytkownik może wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3. Zasady przetwarzania danych osobowych zawarte są na stronie: https://traficar.pl/polityka-prywatnosci/.
4. Dane osobowe osób odbierających Kody promocyjne w Lidl Plus przetwarzane są przez Lidl na zasadach określonych w polityce prywatności Lidl Plus dostępnej na stronie: https://www.lidl.pl/c/polityka-prywatnosci-lidl-plus/s10008502.
5. W pozostałych kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają postanowienia powszechnie obowiązujących przepisów prawa.